Marturie

Posted: December 6, 2014 in Poezii, Povesti
Tags: , , , , , , , , ,

La 27 de ani inima imi spune ca nu am dreptul sa  fiu iubita. Ok, nici o problema poate ca aprecierile din jurul meu nu ar aparea asa de rapid daca as fi fericita. Imi e dor sa traiesc langa oamenii ce ma iubeau candva, acum doar ser sa imi refac o viata ce nu a fost nicicand pe placul meu.

Nu pot sa nu apreciez iubirea celor ce imi citesc versurile, ce stau in fata mea cand sunt la catedra sau  a celor ce ma privesc ca pe o ciudata atunci cand ies pe strada. Iesita de curand dintr-o relatie de aproape 2 ani  ma intreb ce voi  face de acum in colo. Ma doare, ma sfasie ideea ca cineva mi-a frant inima de 2 ori, ma sfasie gandul ca poate nu voi mai avea incredere intr-un barbat de acum. Imi place sa fiu apreciata pentru ceea ce fac, oare chiar nu merit sa tina cineva la mine?

Nu v-am obisnuit cu asemenea confesiuni si nici nu as vrea sa o fac, insa am nevoie de raspunsuri. Am nevoie de asta sa imi dau seama ca trebuie sa merg mai departe desi majoritatea celor din jur ma ranesc.Melancolic ma intreb daca poti murii din prea multa iubire.

Comments
  1. anonimssssss says:

    Buna Corina,
    Stiu foarte bine prin ce treci, stiu cat de mult doare si mai ales cum iti umbla fel si fel de gandiri prin cap…Dar stiu si cum e sa treci peste, cum e sa te ridici si sa-ti dai seama ca omul pe care l-ai iubit, nu e cel care trebuia sa fie langa tine o viata, cu siguranta nu te merita.Fiecare are dreptul la fericire, iar ea o sa vina.Fericirea nu trebuie cautata sau dorita cu ardoare, trebuie doar asteptata, atat.Iar atunci cand e sa vina, sa fim pregatiti pentru ea, sa stim cum s-o dozam in asa fel incat, nimeni sa nu se simta uitat si abandonat.As putea sa-ti vorbesc despre astfel de lucruri fara oprire zile intregi, dar ma opresc aici.Esential este sa nu uiti un lucru:Ce trebuie sa se intample, se va intampla, pentru ca asa e mai bine pentru toti.

  2. hortolomei georgica says:

    nu trebuie sa disperi eu trec prin aceiai problema numai ca la mine au fost nu ..2 ci ..12 ani esti o femeie frumoasa si desteapta fii optimista esti tanara si frumoasa …CREDEMA PE CUVANT

  3. gabriela bratu says:

    incearca satreci cu bine momentul nu-i un capat de lume asa e dragostea vine face rani adanci in sufletele oamenilor si apoi pleaca cu totii am suferit si poate ma suferi inca dar asta este viata CAPUL SUS si mergi mai departe ..te pup si ai grija de tine

Leave a Reply

