Regete

Posted: December 9, 2014 in Anirock, Ganduri nespuse, Informatii
Tags: , , , , , , , , , ,

gothicNoaptea trecuta nu prea am dormit. Se pare ca gandul la ce a fost ma tine inca treaza, asa ca am inceput sa ma gandesc. Nu stiu poate ca am gresit cu ceva daca inca ma simt dezamagita. Repet, nu cred in cred in victimizare, nu invidiez pe nimeni, ma gandesc de ce la altii se poate si la mine nu.

Povesti stiu sa spun, stiu sa si scriu, cand vine vorba de mine totul devine dureros. Nu cred ca regret ceva anume, mai degraba regret ca am spus ce simp, deoarece oamenii nu am luat asta prea bine. Regretele vin dupa ce am iubit, am trait si am incercat sa fiu fericita, Acum imi dau seama ca nu am trait cu adevarat, ca singuratatea si indecizia celor din jur au facut ca ranile sa fie si mai adanci,

In momentul asta regret ca am ajuns sa fiu altcineva doar ca ceilalti sa creada in mine. Nu sunt persoana care spune mereu nu, sunt doar omul caruia e teama sa nu fie ranit. Voi regretati ceva?

Leave a Reply

