Cine sunt?

Posted: December 15, 2014 in Ganduri nespuse
Tags: , , , , , , , , ,

BestHDWallpapersPack406_46_bender777postHa! Se spune ca invatam cate ceva in fiecare zi, eu am o vorba: “Noi cu drag muncim”.  Munca ne inobileaza si de aceea cred ca oamenilor nu prea le pasa de alti oameni. Spre deosebire de alti, consider ca e important sa ii ajuti pe cei din jur. Multi au impresia ca trebuie sa aiba lucruri materiale. pe bune? Sunt oameni pe lumea asta care nu au ce manca si sunt foarte fericiti, pe cand altii au totul si nimic.

Am gasit  sensul in scris, asta e drumul meu, sa pun pe hartie tot ceea gandesc sau spun.  De multe ori sunt intrebata cine sunt, acum este momentul sa raspund sunt omul pe care il poti suna la orice ora si raspunde, sunt cea care face orice sa impace si capra si varza si sunt persoana care e facuta sa iubeasca orice chiar si atunci cand nu are ce sa iubeasca.

Corina Enache e profesorul care isi intelege elevii chiar  si atunci cand au gresit scump, este persoana care se straduiasca sa fie perfecta in tot ceea ce face, este femeia care nu uita niciodata sa se aranjeze cand iese din casa din respect pentru cei ce  o privesc.

Cine sunt eu? Sunt ceea ce vreau sa fiu atunci cand vreau….

Leave a Reply

