Fiori de iubire….

Posted: December 22, 2014 in Ganduri nespuse, Monden, Povesti
Tags: , , , , , , , , , ,

images (2) - Copy

Indragosteala, iubire sau atractie? Ce simt in fata acestui om? Cand imi aduc aminte cata suferinta aduce iubirea imi vine sa ma intorc in timp si sa sterg tot. Habar nu am de ce inima i-a apartinut din secunda in care l-am zarit. Poate nu  va fi niciodata ceva intre noi, poate ca nu va afla in veci ce simt, tot ce conteaza ca imi da puterea sa rezist.

Nu vreau sa ma inteleaga nimeni gresit nu imi doresc infinitul, ci doar un zambet. Durerea pricinuita de un vis destramat in bucati  ma face sa nu am incredere in nimeni, insa inima nu poate fi oprita sa bata. Persoanele ce au atata iubire de dat cata am eu, nu pot traii fara sa iubeasca.Dumnezeu stie ca eu vreau doar sa iubesc, nu cer nimanui sa imi impartaseasca trairile.

Tot ce vreau sa subliniez e ca fiorii de iubire vin involuntar si inima nu bate pentru cineva la comanda….(aceste randuri sunt rodul imaginatiei si trebuie luat ca atare).

Leave a Reply

