Doar cand ai prieteni no

Posted: January 2, 2015 in Anirock, Ganduri nespuse
Tags: , , , , ,

img_3616Am intrat in 2015 cu dreptul.  Bine ca plecat anul 2014, ca a fost cel mai prost an al meu. Ca de obicei revelionul a trecut prea rapid. Bilanturi de an nou nu fac, de obicei cand fac planuri nu  merge nimic. Pana cu o saptamana in urma credeam ca fac revelionul acasa, nici o problema.  Nici nu apuc bine sa imi fac griji ca Dumnezeu face  lucrurile sa mearga.  Nu spun unde am fost, nu cred ca e o informatie vitala dar a fost seara perfecta.

Am flosit noptea de revelion pentru a va spune ca in viata sunt importanti oamenii. Nu conteaza clasa sociala, varsta sau cardul bancar, important este ca atunci cand dai un telefon cineva sa iti raspunda.  Eu, personal cunosc multi oameni in viata mea, insa prietenii adevarati ii numar pe degetele de la o mana.

Sfatul meu pentru orcine este sa isi gasesca un om cu care sa se inteleaga si restul vine de la sine…

Leave a Reply

