Oare merita?

Posted: January 13, 2015 in Anirock, Ganduri nespuse, Povesti
Tags: , , , , , , , , , , ,

7N2YTOS45WLEJDS2NUO1F7L43Am avut parte de toate senzatiile din lume in ultimile zile. Am asteptat sa treaca senzatia ca sa va pot spune ce simt. Cineva ma intreba astazi de ce nu spun ce simt, ei bine refuzul ar fi prea mult. Inima mea cunoaste durerea mult mai bine decat fericirea, mecanismul de aparare a distrus orice urma de indrazneala din mine.

Imi e asa de teama sa nu il dezamagesc, sa nu il atrag in lumea mea aproape fara sens incat mai bine tac. Ce sa ii ofer? o inima distrusa de indoiala si un suflet demult inmormantat? Nu, nu pot distruge viata unui om doar pentru simplul fapt ca il iubesc.

Pasaj cu pasaj, fiecare parte a acestui blog ma face sa alerg in mine si sa spun stop…Oare merita un om perfect sa fie atras intr-o lume gothica in care totul e negru? nu, nu merita nimeni sa ajnunga atras in nefericirea mea… Luxul acestui blog ma sperie, oare o fi bine sa scriu ce simt?

Cea mai mare dovada de iubire e sa nu ii spun ce simt….

Comments
  1. bossnika says:

    1.Nu exista perfectiune,cu atat mai mult in randul oamenilor.
    2.Exteriorizeaza-te,nu conteaza,exprima-te,aici pe bloc este un prim pas.
    3.Cred ca te subestimezi prea mult,sunt consider ca esti mult mai puternica decat a calcula daca sa-i spui unui om sau nu ceea ce simti.

Leave a Reply

