Uleiul de argan-regal pentru frmusete

Posted: February 8, 2015 in Anirock, Informatii, love time
Tags: , , , , , , , , , ,

ulei-de-argan_186_1_1352543075Nu cu mult timp in urma, tenul  meu capatase o culoare ce nu imi placea deloc. Citind pe net, ajung sa ma informez despre uleiul de argan care dupa site-ul respectiv face minuni.  Am cumparat o sticluta si am aplicat pe tenul perfect curat si demachiat. Ma credeti sau nu, dupa 10 minute tenul meu isi recapatase culoarea.

Tenul meu este mai inchis la culoare si mixt. Nu este foarte problematic insa necesita uneori o ingrijire mai eficienta.  Operatiunea a fost eficienta si pentru par dat fiind ca acest ulei este benefic si pentru podoaba capilara. Uleiul de argan este realizat din semintele unui arbore numit argan ce provine din indepartatul Maroc. Mii de ani femeile din Maroc il foloseau pentru orice problema a tenului sau parului.

Nu sunt o femeie care pune accent pe produse de ingrijire scumpe, asa ca am ales varianta mai naturala si mai ieftina. Eu una cred ca merita…

Leave a Reply

